سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات

ثبت سفارش

ثبت سفارش در سایت صرفا از طریق سفارش کالا در سایت و پرداخت از طریق درگاه های پرداخت صورت می گیرد.

هزینه حمل و نقل و بسته بندی هنگام خرید اینترنتی از خریدار دریافت و هزینه به مبلغ فاکتور خرید اضافه می گردد.

خرید های درون شهری با پیک مشخص از طرف تولیدی و خرید های برون شهری با پست و بسته بندی ارسال می گردد.

رویه های ارسال سفارش

شرکت های پست: هزینه ارسال در هنگام خرید اینترنتی دریافت می گردد. در صورت خرید در بعضی مناسبت ها این هزینه توسط تولیدی به عنوان هدیه پرداخت میگردد.

پیک : پیک، با کارت شناسایی و مشخصات مخصوص تولیدی ، به آدرس و مشخصات مربوط به مشتری که در سایت ثبت شده است پس از دریافت شماره ثبت در سایت که به ایمیل مشتری نیز ارسال می شود کالا را تحویل میدهد. هزینه ارسال هنگام خرید مشخص  و پرداخت می گردد.

شیوه های پرداخت

پرداخت صرفا از طریق درگاه های پرداخت مشخص شده در سایت صورت می گیرد.

رویه بازگردانی کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های تولیدی بوده است و تولیدی عادل در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 ‏‏بازگرداندن سفارش و کالاهای معیوب

لطفا هنگام تحویل توسط مامور ارسال، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از تحویل سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

 

 کارت هدیه

با توجه به  ماهیت متفاوت کارت هدیه، خریداری کارت هدیه مشمول هیچ‌یک از شرایط مرجوعی نمیباشد.

 

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد;

– اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا  ۷  روز پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
_استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی را شامل می‌شود.

 

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل تعاداد جیب یا زیبپ یا موارد این چنینی باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

_از آنجایی که رنگ در وب سایت با پارپه ممکن است مطابقت نداشته باشد در نتیجه این مورد قابل بازگشت نخواهد بود.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد;

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید در زمان تحویل کالا بررسی شود.

 

  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود;

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید وارد پروفایل خود شده تنها 1 روز پس از سفارش ثبت خود، سفارش را لغو نمایید.
در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

  • اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد;

– آسیب‏‏ دیدگی باید در زمان تحویل بررسی شود.
– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تولیدی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش داروخانه ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به تولیدی بازگردانده شود.

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود.

مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می‌باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی تولیدی ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نا صحیح بعهده فرستنده می‌باشد.

_ لباس های دسته بندی لباس زنانه قابل بازگشت نمی باشند.

 

لطفا در حفظ کلمه عبور امنیتی محصولات کوشا باشید زیرا در صورت فراموش نمودن آن ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود می باشید و خدمات پس از فروش هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت کالا ، پاک شدن اطلاعات و فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ندارد.

 

  • ضمانت‌نامه کالای  شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

1. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد نا صحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
2. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر با تغییر توسط افراد غیر مجاز
3. هرگونه پارگی یا مخدوشی
4. بازکردن و استفتفاده حتی به مقداری ناچیز از کالا

 

  • مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی:

1 – اصل فاکتور خرید

  • نکته مهم

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X